Škandal z vdorom v telefon je največja PR katastrofa v Murdochovi karieri

LONDON —Medijski baron Rupert Murdoch je v četrtek zaprl enega od svojih značilnih britanskih časopisov zaradi širjenja škandala z vdorom v telefon, ki je škodila njegovemu ugledu in ogrozila svetovni konglomerat, ki ga je sestavljal v skoraj šestih desetletjih.

Murdoch's News Corp. je naredil izjemen korak, ko je objavil zaprtje News of the World, živahnega nedeljskega tabloida podjetja, da bi preprečil posledice, ki jih je časnik vnesel v glasovno pošto in račune mobilnih telefonov na stotine britanskih državljanov.

168-letni News of the World, najbolj bran časopis v angleško govorečem svetu, je priznal, da je najel preiskovalce, ki so vdrli v telefonske račune politikov, zvezdnikov in navadnih Britancev, da bi razvili zgodbe. Cilji vdora v časopis so očitno vključevali družine britanskih vojakov, ubitih v Afganistanu, žrtve tranzitnih bombnih napadov v Londonu leta 2005 in 13-letno pogrešano dekle, ki so ga pozneje našli mrtvo.



Zvišanje poštnine usps 2021

80-letni Murdoch se je že prej soočal s kritikami in krizami, predvsem s skoraj bankrotom News Corp. leta 1990. Toda škandal z vdorom v telefon je zlahka najhujši debakel v odnosih z javnostmi v zgodovini poslovne kariere Avstralca, ki je postal Američan.

Ogorčenje javnosti nad prisluškovanjem je povzročilo redko obsodbo Murdocha v britanskem parlamentu in celo premierja Davida Camerona, ki je užival Murdochovo politično podporo. Zaradi svoje velike vloge v britanskih medijih je Murdoch že vrsto let med najmočnejšimi in najvplivnejšimi silami v britanski politiki.

Čeprav ni dokazov, da je bil Murdoch seznanjen z nezakonitim vedenjem News of the World, je škandal omajal njegovo prevladujočo vlogo v britanskem medijskem establišmentu in omadeževal njegovo upravljanje imperija, ki vključuje lastnine v ZDA, kot je televizijska mreža Fox, Wall Street Journal, New York Post in filmski studio 20th Century Fox.

Škandal je tudi grozil, da bo iztiril ponudbo News Corp. za prevzem nadzora nad British Sky Broadcasting, največjim ponudnikom plačljive televizije v Združenem kraljestvu. News Corp. ima v lasti 39 odstotkov satelitskega podjetja in poskuša požreti preostanek v poslu, vrednem približno 12 milijard dolarjev. Regulatorna odobritev njegove ponudbe je v čakanju, izid pa bi lahko bil pokazatelj javnega razpoloženja do vedenja časopisa.

Datum izdaje preverjanja dražljaja 1400

Nekateri opazovalci so v četrtek namigovali, da bi škandal lahko vplival na to, kdo bo nasledil Murdocha na vrhu njegovega podjetja, ki ga je zgradil v kolosa, potem ko je pred 58 leti po očetu podedoval dva majhna avstralska časopisa. Murdochov navidezni dedič, sin James, nadzoruje britanski časopisni oddelek podjetja in je v londonski redakciji objavil propad tabloida.

Mnogi tukaj pozivajo k razrešitvi Rebeke Brooks, nekdanje urednice News of the World, ki je izvršna direktorica njene neposredne matične družbe News International. Brooks je bil urednik časopisa leta 2002, ko je zasebni detektiv, ki je delal v njegovem imenu, domnevno vdrl v glasovno pošto umorjene najstnice Milly Dowling in izbrisal eno od sporočil. Toda tako Rupert kot James Murdoch sta ostala zvesta Brooksu. Zadovoljen sem, da je Rebeka - njeno vodenje in njen etični standard ter njen standard vedenja - zelo dobra, je mlajši Murdoch povedal za BBC News v intervjuju.

Cena delnice družbe je v sredo močno padla in izgubila 3,6 odstotka vrednosti, potem ko je Cameron pozval k uradni vladni preiskavi in ​​so podjetja umaknila oglase iz News of the World. Toda delnice so v četrtek na uradnem trgovanju padle le za 0,1 odstotka in so se po urah povišale, kar kaže na to, da so vlagatelji verjeli, da je Rupert Murdoch takoj ustavil krvavitev.

Murdoch je obtožil storilce vdora, vendar ni identificiral nobenega od njih. On in njegovi vodstveni delavci bodo verjetno imeli zaslišanje o tej zadevi v parlamentu, zaradi česar bi lahko pričal pod prisego.

Murdoch je ta teden imenoval dva Američana – izvršnega direktorja News Corp. Joela Kleina, nekdanjega kanclerja newyorških javnih šol, in člana upravnega odbora podjetja Vieta Dinha, profesorja prava na univerzi Georgetown in pomočnika generalnega državnega tožilca pri predsedniku Georgeu W. Bushu – za preiskavo telefona vdiranje.

Beseda o usodi News of the World je prišla pozno popoldne v Londonu in ustvarila skoraj popolno tabloidno nevihto. Novica je prišla ravno takrat, ko je zadnji del franšize o Harryju Potterju uprizoril svojo svetovno premiero na Trafalgar Squareu, v katerem je bil promet v središču mesta. Pogovorne radijske oddaje so bile kmalu polne novic o zaprtju tabloida.

Mnogi so zapiranje časopisa opisali kot taktično potezo, da bi preprečili nadaljnje kritike, in dejali, da bi to imelo zanemarljiv učinek na rezultat News Corp.

telefonska številka službe za pomoč strankam

Murdochovi so se odločili, da je okončina zašla v gangreno, zato so jo morali odrezati, da bi rešili telo, je povedal John Lloyd, direktor novinarstva na Reutersovem inštitutu za študij novinarstva na univerzi v Oxfordu. Zadeva se je odločila sama.. . .Zapiranje je mešanica drznosti in neizogibnosti.

Papir, ki je nekoč velik denar, je v zadnjih letih veljal za le malo dobičkonosnega. Čeprav predstavlja le majhen del 54 milijard dolarjev vrednega imperija News Corp., ima News of the World za Murdocha morda neko sentimentalno vrednost. Kot nadobudni avstralski založnik časopisov (zdaj ima dvojno ameriško in avstralsko državljanstvo) je časopis pridobil leta 1969 po daljšem boju z Robertom Maxwellom, odkar je umrl. Časopis je postal Murdochova britanska predstava in ustvaril toliko dobička, da je lahko zaporedoma kupil Sun, Times of London in Sunday Times, ki predstavljajo skoraj polovico britanskega časopisnega trga.

Dobički iz teh časopisov so po drugi strani pomagali financirati Murdochove načrte v ameriških medijih, vključno z njegovim nakupom 20th Century Foxa leta 1985, ki je News Corp. pomagal zagnati oddajno mrežo Fox. Leta 2007 je plačal 5 milijard dolarjev za matično družbo Wall Street Journala Dow Jones.

Če bi News of the World obstajal še naprej, bi privabljanje oglaševalcev po škandalu morda trajalo leta. Medijski analitiki v Londonu so domnevali, da bo Murdoch začel nedeljsko izdajo svojega tabloida Sun, da bi pritegnil bralce in oglaševalce, ki jih je News of the World izgubil.

V vzhodnem Londonu je nekaj od 200 novinarjev in urednikov, ki bodo izgubili službo s propadom časopisa, svojo redakcijo opisali kot omamljeno. Kot da bi razstrelila jedrska bomba, je za BBC povedal politični urednik.

Londončani so izrazili sočutje do osebja, ki bo izdalo zadnjo izdajo v nedeljo, ne pa nujno do samega časopisa. V Westminstrskem pubu, imenovanem Speaker, se je Roland Brown veselil. Boljšemu številu hakov se ne bi moglo zgoditi. Kar pride okrog, gre naokoli, tako je zapisano, tako se reče, je rekel Brown, oblečen v sive črte.

ko stimulus preveri datum depozita

The News of the World ima dolgo in barvito zgodovino kot glavni britanski škandalni list. Njegova posebnost je že več desetletij pokrivanje slavnih osebnosti, športnikov in politikov, zlasti tistih, ki so vpleteni v spolne škandale. V preteklih letih se je zatekla k različnim taktikam, ki jih novinarji menijo za etično dvomljive, kot so plačevanje virov za informacije, najem prostitutk za pikanje slavnih in uporaba skritih kamer.

Vendar pa je razkrilo nekaj pomembnih zgodb, kot je razkritje, da je ameriški olimpijski plavalec Michael Phelps na zabavi leta 2009 kadil marihuano in da je princ Harry kot 17-letnik leta 2002 užival alkohol in marihuano.

Čeprav je njegova trenutna naklada 2,8 milijona tretjina povojnega vrha, je časopis še vedno veliko večji od najbolj razširjenega ameriškega časopisa (2,1 milijona Wall Street Journal v lasti Murdocha) – dejstvo je še bolj impresivno glede na to. Prebivalstvo Združenega kraljestva je približno ena petina prebivalcev Združenih držav. Med nekdanjimi uredniki tabloida: Piers Morgan, ki je voditelj pogovornih oddaj na CNN in sodnik na America's Got Talent.

Farhi je poročal iz Washingtona. Posebni dopisnici Karla Adam in Eliza Mackintosh iz Londona sta prispevali k temu poročilu.